Bir Kıza Nasıl Çıkma Teklifi Edilir

Posted by in Çıkma Teklifi Nasıl Edilir | 27 comments

Bir Kıza Nasıl Çıkma Teklifi Edilir

Daha önce bu konuyla ilgili kızla ilk tanışma başlıklı bir yazı yazmış ve bir kıza nasıl çıkma teklifi edileceği ile ilgili önemli bilgiler paylaşmıştık.

Bir kıza nasıl çıkma teklifi edilir başlıklı bu yazımızda yine bu konuda oldukça yararlı paylaşımlada bulunacak ve böylece internette yapılan ”bir kıza çıkma teklifi etmenin yolları, bir kıza çıkma teklifi nasıl yapılır” gibi aramalara cevap vermeye çalışacağız.

Bir Kıza Nasıl Çıkma Teklifi Etme Yolları

Bir kıza çıkma teklifi etme aşamasında bir çok farklı yol bulunmaktadır. Lakin, bu yollar gerek maddi durumunuz, gerekse de yaşınız ve cesaretiniz gibi özellikleriniz ile doğrudan uyumludur.

Örneğin, maddi durumunuz çok iyi ve amacınız sadece basit bir çıkma teklifi değil ise, uçak kiralayarak arkasından teklifinizi dahi belirtebilirsiniz. Tabii, bunlar çok uç noktalar ve çok ciddi sevgiler için.

Dilerseniz biz normal günümüz tekliflerine gelelim ve herkes için uygun olan teklif etme yollarını ele alalım. En çok tercih edilen ve bize göre en etkili yol kendinden emin bir şekilde karşısına dikilmek ve hiç durmadan ona karşı duyduğun hisleri kesintisiz ve kendinden emin bir şekilde dile getirmek.

Ancak bu şekilde gerçekten onun nasıl bir tepki vereceğini ve ne duygular beslediğini öğrenebilirsin. Bunun yanı sıra, daha farklı ve daha romantik yollara gidebilirsin.

Bir kıza çıkma teklifi etmenin yolları sizin özgünlüğünüze göre değişir. Mesela Onun geçeceği yollardan en sakin olanını gün boyu hesaplar ve en sonunda yolu güllerle donatarak sonunda onu beklersin. Gülleri takip eden ve en sonunda seninle karşılaşan bir kıza karşı söyleyeceğin cümlelerin bir çoğu ciddi anlamda etkili olacaktır.

Lakin, hangi çıkma teklifi yolunu tercih ederseniz edin; mutlaka bilinçli bir biçimde hareket edin ve kendinizden emin olun.

Asla kendinden emin olmayan bir şekilde hareket etmeyin ve tabir-i caiz ise uyuşuk, sıkılgan, utangaç bir yapıda olmayın.

Ve en önemlisi bu konuda bir uzmandan destek alın!

Bu konunun uzmanını nereden bulacağım ?

Bulsam bile bana ve benim özel durumlarıma bakıp neden benimle ilgilensin?

Neden bana özel çözüm yolları üretsin ki? gibi sorular sorabilirsiniz.

Ancak bütün bu soruların cevabı var!

Bu yüzden kara kara düşünmenize gerek yok.

Peki nasıl olacak mı diyorsunuz ?

Bu tekniklerin yüzlerce kat fazlasını öğrenmek istiyorsan BURAYA tıkla!

Umuyoruz bu konudaki eşsiz teknikleri öğrenecek ve başarılı bir şekilde uygularak artık internette ”biz kıza nasıl çıkma teklifi edilir” gibi aramalar yapmayı bir kenara bırakacaksınız.

27 Yorumlar

  1. Arkadaşlar bana lütfen yardımcı olun, çünki kötü bir durumdayım. bir kaç gün önce kaza yaptım daha doğrusu kız arabasıyla geldi arkadan çarptı. ve yani ilk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek aşık oldum. günlerim hiç iyi geçmiyor, aklımdan çıkmıyor o güzel yüzü ve o heyecanlı korkmuş hali, bu kızla tekrar irtibat kurmak istiyorum. ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. bana bu konuda yardımcı olursanız çok dua alırsınız.

    • telefon numarasını bul kazayla ilgili bir sorun olup olmadığını sor yavaş yavaş açıl kıza sakın fazla açılma

    • aynı şeyi bi daha yap yada git seni seviyorum de

  2. aynı yola bir daha git

    • biraz meraklı biriyim

  3. Ben facede bir kıza aşık oldum ne yapmalıyım?

    • açık açık soyle korkma

  4. beyler bi kızı cok seviyorum ama arkadasda degilim nası acılcam yardım edın

  5. Arkadaslar ben bir kiza asik oldum hemde olesiye o 2 hafta sonra gelecek bnm ailemde tam o gelmeden 2 gun once tatile gidecek ve biz tekrar gelmeyede o gidecek ben sirf onun icin ailemle tatile gitmiyorum ve evde 2 hafta boyunca yalniz kalcam yani kisacasi kiza deliler gibi asigim kizin beni sevip sevmediginide bilmiyorum lutfen ben bu liza cooook asigim bana bi cozum bulun

  6. Arkadaşlar ben 2 sene önce birine aşık oldum ve başka ile taşındık ona hala bir şey yazmiyorum nolur yardım edin

  7. kalbimin en ucra yerine kazımak için çalışmalara başlamak istiyorum. kazma kürek benden sen hele o minicik kalbini bana vermeye hazır mısın?

  8. Valla ben direk açildım meger kızında gönlü varmiş çok mutluyum biraz cesaret gerek

  9. kıza teklifederkaen sakin ol sitres yapma ve ona gül al ki sevinsin

  10. Arkadaşlar ben yeni okula gittim ve bir kıza görür görmez aşık oldum ama ne ben kızı tanıyorum ne de kız beni tanıyor ama ben ona aşık oldum nasıl kıza teklif etmenin yollarını lütfen yazar mısınız YARDIMCI OLUN lütfen

  11. Ben servis duragında bir bayan var ben ona bakiyorum o da bana bakiyor ama bir birimize bakildiginin farkina varinca kafalarimi ceviriyoru.z kendim den emin olmak istiyorum dedim 30 yakin devam etti ve sonunda karar verdim. Artik açilacagim ama nasil acilmaliyim nasil bir arkadaslik teklifi etmeluyom allah in askina yardimdimci olun cok dua ederim allah razi olsun derim ne yapmaliyim

  12. dersaneden bir kıza aşık oldum söyledim ama kız cevap vermiyo ne yapmalıyım

  13. 2 yıldırlı söyliyemiyorum çok kötü durumdayım yardım edin 🙁

  14. ben bir kızı 3 yıldır gözüme kestiriyom ama bi tülü çıkma teklifi edemiyorum kıza nasıl yaklaşmam gerekiyor

    • kardeşim ilk olarak onunla knk ol sonra ona açıl ve teklifini et kabul etmesse bu dünyada başka kız m yok mk 😀

  15. Ben sınifimdaki kiza asik oldum ve o da bana %50 beni sewiyo ben bu konuda ne yapabilirim arkadaşlaa baana bir çözüm yolu bulun ona çok çok aşığı onu çok sewiyorum

  16. arkadaşlar bi kıza ilk okuldan beri seviyorum ama aynı zamanda cok ıyı arkadasız bana kardeşim diye hitab ediyo bir kaç kere çıkma teklifi etmeyi denedim ama cesaret edemedim ne yapmalıyım nasıl açılmalıyım lütfen yardımcı olun.

  17. YouTube en Bilinçalti Replikleri nü izleyiin.

  18. KIZA AŞIK OLDUM VE AYNI YAŞTAYIZ NASIL ÇIKMA TEKLİFİ EDİCEM

    • veli kardesim ilk başta kızla konuş aynı sınıftaysanız onla okul bitişi yürüyün ama arkadaş gibi ilk başa sevgilisinin olup olmadığını bul sonrası kolay bak sakına hemen etme sevgilsi varsa aşk acısı çekersin benim gibi bana hayır dedi 4 yıldır sevgilisi varmış .:ddddd

  19. beyler kızla şimdi çıkıyorum ve milli oldm 😀 cidden

  20. Abiler 4. Sınıfa gidiyorum kıza fena aşık oldum ne yapmalıyım çıkma teklifi edicem de ögretmene söylerse biterim

  21. arkadaşlar bizim dershanede aynı sınıfta bir kız var bu kızı gördüğüm güden beri aşığım napmam lazım 6 aydır arkadaşız ltfn bi yardım

    thanks:D

Yorum Yapın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir